Rabu, 14 Julai 2010

~ hidupku ~



Dihati kecilku ini, terbuku seribu keinsafan,ketandusan dan kasih sayang.. aku merintih... aku menangis... Apakah aku akhirnya akan tinggal keseorangan? Bakal menghadapi pelbagai rintangan, onak dan duri.. segala dugaan dan cabaran yang mendatang ini... Aku akur dengan nikmatMU TUHANKU... Aku akur dengan ketentuanMU TUHANKU... Hidup ini hanyalah sementara... Tiada siapa yg bisa hidup buat selama-lamanya...melainkan ENGKAU YA ALLAH....YG MAHA MENGETAHUI segala yg ada di langit mahupun di bumi...ENGKAULAH YG MAHA AGUNG...LG MAHA BIJAKSANA YA ALLAH.... Hanya padaMU, aku mohon.. Hanya padaMU aku mohon YA ALLAH... Setiap cabaran dan dugaan yg KAU hadiahkan kepadaku ini, adalah satu nikmat yg KAU hadiahkan kepada semua hamba-hambaMU di dunia ini...tiada siapa yg tidak akan dihadiahkan dengan cabaran dan dugaan dalam hidupnya...namun, hati ini kubuka utk melihat kekuatan diri ini utk menempuh segalanya...ku mohon agar KAU lindunganlah aku di bawah RAHMATMU DAN INAYAHMU YA ALLAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan